First day - Birthday

                                                        Welcome                                                               

             Miluju módu, ikdyž nejsem módní návrhář,... očekávání první příchozí modelky ze zákulisí na molo, toho, jak bude vypadat, jaké bude zpracování modelu, zář doplňků, modely skýtající barvy...
            Miluju fotografování, ikdyž nejsem fotograf,...odraz v zrcadlovce přesně toho, co chci vidět...
            Miluju navrhování a šití, ikdyž nejsem designer,...vůní nové látky, zvuk stroje a potěšení z vlastního díla, potěšení druhého a radost z nového kousku do šatníku...




Miluju divadlo, ikdyž nejsem herečka...když můžu stát na jevišti a vykouzlit druhým úsměv na tváři, slzu na líci, nebo zamyšlení...
Miluju malbu ikdyž nejsem malíř...když můžu vzít štětec a plátno a vyjádřit své myšlenky...
Miluju psaní, ikdyž nejsem spisovatel...napsat vše co chci... 


A miluju prohlížení módních blogů a ikdyž ze mě třeba nebude blogerka, aspoň si to zkusím,...budu se snažit přidávat fotky a psát, budu se snažit, tak mne prosím..neukamenujte :)
                          Tyto fotky jsou z mých narozenin, kdy jsem dostala peněženku od Gucciho, a jsem z ní tak nadšená, že bych chodila nahá, jen s ní v ruce :D



 Tabatěrku jsem si dovezla z Paříže, ikdyž vlastně moc nekouřím, stejně jsem ji mít musela.(Zrcátko uvnitř;)

Ty boty jsem si zamilovala, ikdyž jsem si je koupila až na konci léta. Výhodou je, že jestli je příští léto vytáhnu, budou jako nové.
Krátké modré sáčko je má vlastní tvorba :)

 

                              Přeji Dobrou noc a zítřejší krásný nový den :) Nina

Žádné komentáře:

Okomentovat