Oh no! September!

A je to tady...zase! Čas deštníků, těžkých tašek, přecpané městské dopravy, uschlého hnědočervenožlutého listí, všudepřítomného bláta, nervózních lidí s červenými nosy a rukami v kapsách, depresivní nálady za zamlženým oknem a nezvyk ranního vstávání do školy.
Naštěstí má podzim i svou lepší stránku...Nové kolekce sáček,trench coutů a kožených bundiček
. Období lodiček, oxfordek a krátkých kozaček,ponč,lehkých svetříků, punčoch, baretek a červených rtěnek...Všudepřítomná vůně kávy, čajů, burčáku..Ale taky příprava na zimu, pouštění draků, výlovy rybníků, sezona kin a divadel, kýčovité focení v pospadaném listí...

Ať už to bude cokoliv, je po třeba se na to psychicky připravit pořízením minimálně hned několika novými podzimními kousky oblečení, protože obchody přímo křičí: "Potřebujete si to koupit!" Takže...hurá do toho, do školy přece musíme být plně vybaveny.

A tak jsem i já a dalších 1000 slečen dnes vyrazilo do brněnské "metropole" přepadnout obchody. A můj nejoblíbenější a nejlepší kousek který jsem pořídila...LYDC London kabelka-kufřík. Já ho prostě miluju. A moje sešity a jiná lejstra ho jistě budou zbožňovat také. 




Vyrazila jsem s ní už dnes do města a oblíkla k ní legíny z Bershky, trička z HM a sáčka, který jsem koupila v jednom z brněnských Secondhandů a celé přešila. Původně bylo pánské XXL. 




 V HM byly v jarní kolekci úžasný zelený legíny, který jsem si na první pohled zamilovala a musela jsem je mít. Dívali se na mě z regálu povýšeně a měli nádech toho nového kousku oblečení, na který zrovna nemáte peníze a příště už si je nekoupíte. A tak nějak mi to v té době nevyšlo a než jsem se z nich zpamatovala, tak byly přebraný a vykoupený. Tak jsem tenkrát utřela a povzbudila se aspoň tím, že si podobný ušiju.(To se samozřejmě doposud nestalo). Dnes jsem v HM zabloudila do sekce "SALE!" a z regálu trčí zelený kousek legín, povadlí a nacpaný mezi tunami přecpaného, přebraného staréhop zboží, které už nikdo nechce. S červenou cedulkou "150KČ" a mou velikostí na mě volaly o záchranu a přestěhování do mého šatníku. Zableskla se příležitost. Vzala jsem je sice na vyzkoušení, ale roztrhané švy a vytahaný pas od zkoušení mě odradil. A tak jsem odešla bez nich a legíny zůstaly už  možná navždycky vyset na odkladné tyči vyzkoušeného oblečení...
Každopádně věřím, že měli letošní jaro/léto velký úspěch v mnoha HM.

 Naopak jsem sebou vzala další, jiné kousky, které jsem tam ležet nenechala, ale o nich už příště...Přeji Vám pěkný zbytek dne a zítřejší krásné 1. září...N.


3 komentáře: