Where is my dolly?

Jako malá jsem chtělaaby má panenka ožila.
Teď by mne to upřímně vyděsilo...

Proč se panenky nesmějí?
Už jsem četla hodně článků o modelkách. Že jsou anorektičky, že fetují, že mezi nimy panuje rivalita...nic, co už nás ani nepřekvapí.Minulý měsíc jsem se ovšem zarazila na jednom nejmenovaném portálu, nad titulkem: "Proč se modely nesmějí?"...Jako uvedené podtitulky byly tipické: "Kyselé citrony" "Věšáky na hadry" "Aby jim všichni záviděli" atd..
Chvíli jsem na to koukala a než jsem četla dál, napadlo mě "A proč by se měly smát zrovna ony?" ...
V obchodě mě obsluhuje nepříjemná prodavačka, která mi na otázku "Kolik to stojí?" odpoví "Najděte si to laskavě v letáčku!!" Řeznice odfukuje, když chci opravdu jen 1 kilo masa a né půl kila jejích přidaných. Průvodčí má problém otevřít svou příruční kasu, když si chci ve vlaku koupit lístek, protože ve stanici už zavřeli ve 4 hodiny, pracovnice na úřadě mě při požádání o informaci odkáže na internet a řidič tramvaje má právě před infarktem, když si náhodou chcete koupit lístek. 
A modelky se aspoň, tváří neutrálně...
Po pravdě, nepotřebuju jako divák po modelkách nucené úsměvy. "Poker face" vypadá sebejistě, klidně a vyrovnaně. A vůbec- vždyť je přece naprosto normální, tvářit se normálně... Místo jejich bílých zubů se raději podívám na provedení módy. Raději bych úsměv a milé vystupování ocenila od normálních pracovníků, se kterými se setkáváme všude a každý den.





Léto už se sice posunulo jinam, ale svůj odér nám tu z lítosti ještě chvíli nechalo. A toho se musí pořádně využít, dokud to jde! 
Přeji Vám pěkný večer. Naviděnou  N .




Žádné komentáře:

Okomentovat