Jacket



 A je tu středa...a já začínám mít depresivní stavy z předvánočního zběhu lidí okolo mě. Asi jsem se dneska probudilo z dlouhého podzimního spánku a došlo mi, že už v pondělí je Štědrý den!! A já co? Nemám ani jeden dárek! Nevím, čím to je, ale letos ty Vánoce přichází nějak brzo. Jdu nacpaným obchodem, po zemi se válí "hadry", lidi se přehrabují, obchody už vypadají hrozně a já se jen tak usmívám a říkám si...
"Fajn...co kdybych si letos udělala Vánoce bez nakupování dárků a každorořního zhonu?"...Hm, ale víte, jak to bude nakonec? Já budu ten největší stresový a na poslední chvíli dárky nakupující člověk, co v něděli lítá z obchodu do obchodu, přehrabuje od bílé k černé a od sametu ke sklu a budu strašně nadávat na všechny co to taky ( zase), nechali na poslední chvíli...
Ale tak přece jen ještě nějaký ten den zbývá, tak aspoň pár fotek ;)
Přeji i Vám, kteří nakupujete na poslední chvíli, protože na to nebyl dřív čas nebo peníze, ať o posledním víkendu najdete vše co budete hledat.

P.S.A když to nenajdete...příští rok budou taky Vánoce ;)




 Necklase by me
 Clutch by me

http://static.e-stradivarius.net/5/photos2/2013/V/1/1/p/1006/241/040/1006241040_2_1_1.jpg?timestamp=1353588943808
http://static.e-stradivarius.net/5/photos2/2013/V/1/1/p/1006/241/040/1006241040_2_3_1.jpg?timestamp=1353588943808
Source: www.stradivarius.com
Shoes, cap, black jeans: Stradivarius, T-shirt, bracelet: HM and DIY clutch and necklase
                                                                       














Žádné komentáře:

Okomentovat