Before Christmas

Den jsem začala jako každý jiný- se Zabijákem od Zoly. To sice není moc vánoční a už vůbec ne veselé, tak jsem to vykompenzovala cukrovím, kterému se prostě s teplím kakaem nedá odolat. A když jsem se konečně odhodlala odlepit od čtení, pohádek v televizi a jiných požitků kterých si užívám o prázdninách, konečně jsem zabalila pár dárků.
Sice jsem letos chtěla černý papír se zlatou mašlí, ale ten jsem nakonec nenalezla. Ale nachází se v Ikei. Tak mám aspoň můj oblíbený zlatý se sobi. Venku to dokonce vypadá, že budou po několika letech opět bílé Vánoce a tak jsem asi poprvé v životě nazdobila celý stromek sama. Nenávidím vánoční řetězy, třásně, bonbóny  a vůbec všechny aplikace alá komediant. A tak je náš stromeček celkem střídmý, ikdyž to tak na fotce možná nevypadá...Žárovky a baňky, toť vše. Nejradši bych sice měla krásný kanadský smrk, ale spokojím se už pátým rokem s českou  jedlí. A zase si ji necháme až do února, protože je nám s mamkou líto ji vyhodit. To na mě vždycky padne povánoční deprese, ikdyž pro kolemjdoucí to může být celkem zábava jak vyhazujeme z okna dvoumetrovej strom.
Ve schránce na mne dokonce čekalo překvapení. Přesně před měsícem jsem si objednala z Ebaye zlaté pyramidky, no už jsem ani nedoufala že by snad dorazili...a už vůbec by mě nenapadlo, že v neděli před štědrým dnem budou ve schránce. V česku jednu pyramidku v obchodě pořídíte asi tak za 7 kč ( vydřiduši). Mě 100 ks vyšlo na 24 Kč..
Takže jdu "obpyramidkovávat" všechno, co mi pod ruku příjde.
A Vám všem přeju bohatýho Ježíška, Santu, Dědy Mráze nebo co k Vám chodí a příjemné prožití svátků :)
N.












3 komentáře:

  1. pyramidky by se mi taky hodily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty pyramidy jsou supr, u koho jsi kupovala?

    Byla bych moc ráda, kdyby jsi se koukla na můj blog: www.danielapisingerova.blogspot.cz a dala follow, pokud by se ti líbil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, kupovala jsem na Ebay :) tvůj blog mi nejde zobrazit :/

    OdpovědětVymazat