When it freezes

A je tu pátek..hodilo by se k tomu v těchto dnech možná slovo "konečně". Když se v pátek probouzím, vyvztane mi na tváři úsměv s pomyšlením na to, jak se zítřejší ráno vysměju budíku a budu moct v tom krásném městě "Hajany" zůstat o něco déle, vytáhnout "Ostře sledované vlaky", které už vystřídaly "Zabijáka", kterého jsem dočetla včera. Po přečtení té knížky ve mě asi něco zůstalo, to se mi moc často nestává. Jestli jste to nečetli, napravte to. A nenechte se odradit počtem stran ani pasáži, u kterých budete váhat, zda číst dál.
Ano, na těchto fotkách ještě nové vlasy nemám. Dnes jsem byla u kadeřníka. Ale zase jsem si  tmavší barvu (pro tento týden) rozmyslela, takže mám "jen" zdravé vlasy aneb roztřepené cácory musely pryč.








 Shoes, Bag, Collar, Cap- Stradivarius, Jacket- S.Oliver, Sweater- Pull and Beer, Leggings- Zara
Photos by MONICA, thanks! :)

9 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, kabelka je perfektní a moc se mi líbí, jak jsi ozvláštnila svetr tím límečkem.:)

    Máš pěkný blog, nechceš se vzájemně sledovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) mám tě na bloglovinu, tak se mi můžeš přidat do pravidelných čtenářů :)N.

      Vymazat
  2. Krášná bundička a svetr! sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé :) pristane ti to veľmi tá budička je dokonalá :) pridávam si ťa k sledovaniu pokiaľ budeš mať čas prid sa pozrieť na moj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Mám tě na sledování přidanou též! :)

      Vymazat