It was sunny day...wasnt it?

Ahojte...jelikož jsem zase dlouho nic nepřispívala a dneska bylo v Brně vážně hezky, tak přidávám několik fotek.. Pamatuji, když jsem kupovala to růžové sako...byl konec léta a já si v Bershce říkala, že už ho možná ani nevynosím...Jako bych každý konec sezony zapomínala, že přijde tato sezona zase. Je to jako teď, líbí se mi jeden černý kabát, ale říkám si, že ho zase nevynosím...Když se ale dívám na to růžové sako, vím jak Jaro a Léto uteče a já si zase budu říkat: "Ještě, že jsem si ho v té slevě koupila!"
Hodinky Yves Camani byl valentýnský dárek od Jana..Mají zbroušené sklíčko do tvaru diamantu a krásně se od nich odráží světlo..obzvláště v tom dnešním sluníčku..
Vínová košile byla dalším úlovkem ve slevě, musím se přiznat, stála 79 korun! Nejlíp to ale vyhrála Monika, která ulovila poslední kousek těch úžasných zlato-černých bot ze Stradivaria a já jí je upřímně závidím...Psaníčko je opět ručně dělané a musím za něj poděkovat hlavně Janovi, protože já se asi nikdy nenaučím lakovat...
A již zítra očekávejte GIVEAWAY právě o toto psaníčko! Nina



 Me: Jacket Stradivarius, Shirt Amisu, Collar accesories C&A, Watch Yves Camani
Monica: Shoes Stravidarius, Jeans Bershka 
Photos by Monica, thank you again!
















17 komentářů:

  1. Moničiny boty jsou opravdu krásné, a Tobě to sekne jako vždy :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to. :) A ty jsi z Brna? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji :) V podstatě jo,bydlím v obci kousek od Brna

      Vymazat
  3. Skvělý outfit :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně moc ti to sluší! Líbí se mi snad vše od psaníčka, přes hodinky až po sáčko :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Nivo...tys mě nesmazala!Zabít tě.Lidi s kocovinou se nesmí fotit!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, TAK UŽ TĚ TAKY SLEDUJU A HLAVNĚ MÁM V OBLÍBENÝCH NA VOTOČ TVOJE PSANÍČKO UŽ DELŠÍ DOBU A AŽ BUDOU PRACHY, TAK SI HO URČITĚ POŘÍDÍM!

    OdpovědětVymazat
  7. máš skvelý štýl obliekania:) veľmi sa mi páči :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Do puntíku sladěné :)
    Taky jsem tvůj nový čtenář :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. love the boots and whole outfit
    cute details <3
    kisses

    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tenhle outfit ti neuvěřitelně sluší! Elegantní a moc pěkné. To sako je super. Jinak moc děkuju za komentář na blogu. A jinak o tom zahraničí neříkej dvakrát. :D Minulé léto jsem takhle odjela do Ameriky s jednou holkou, kterou jsem poznala pár dní před odletem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Wow to mohlo být zajímavý :) No já bych do toho klidně šla :)

      Vymazat
    2. No bylo to rozhodně moje nejlepší léto.:) Jako já budu jenom ráda, když najdu někoho, kdo by se mnou jel. :)

      Vymazat
  11. Love your whole outfit!! The boots and blazer are amzing!
    Thanks for following, following you now too :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpovědětVymazat