"Light dark"




Noci strávené u šicího stroje, našívání korálků, řasení šifonu, nakonec dopadly takto. Nejsem švadlena, ani designer, takže jestli se vám na tom něco nezdá, tak už víte proč. :)
Chtěla bych ještě jednou poděkovat všem lidem, kteří mi s čímkoliv pomáhali. A bylo Vás opravdu spousta. Jsem Vám tímto zavázána a pokud ze mě  přece jen nějaký designér bude, pak máte u mě šaty! :)
Moje kolekce "Light dark", jak jsem ji nakonec pojmenovala, byla inspirována večerní oblohou, když zapadá slunce. Pamatuju, když jsem chodila večer dívat se jak zapadá a fotila, s tím, že jsem si říkala: "To by mohlo být ono..."



        Models: Sára Dvořáková, Ida Ralevská, Kristýna Poláková, Petra Škarabelová, Mária Mušková, Pavlína Matoušková, Kristýna Krejčířová, Alena Jakubová





















2 komentáře:

  1. nejhezčí jsou ty dvoje dlouhé s "korzetovým" vrškem! Fakt krásné, v těch bych chodila celé léto! :))

    OdpovědětVymazat