Green velvet jacket and Monica Mirror



Zdravíčko! Taky jste dnes zastihli to zvláštní počasí?
Tyto vínové šaty jsem chtěla už dávno vyřadit z šatníku, ale včera se ke mě jaksi dostala valentýnská nálada a tak jsem si řekla, že by to byla vlastně pošetilost je vyhodit. Původně jsou z HM, ale zase jsem měla nutnou potřebu je přešít, čehož teď vlastně docela lituji,  protože ne vždycky se to povede. Sametový kabátek Nana Nanneti  jsem pořídila už nějakou dobu zpátky, jako kostým na Kloboučníka a jeden z mých úlovků v brněnských sekáčích a nikdy mě vlastně nenapadlo využít ho i v normálním nošením. A tak nějak se mi asi zalíbil, abych ho nosila...
O víkendu čekejte giveaway o jedno z mých vlastoručně vyrobených psaníček, které jdu právě tvořit. Užijte si páteční večer! N.









Jacket Nana Nanneti, Dress HM, accesories Stradivarius, tights Calzedonia
Photos by Monica, thanks you!

5 komentářů:

  1. tí chlapci ako pozerajú hore ked si fotila outfit je to vtipné! :D ved bolo aj na čo pozerať vyzeráš super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Budu se muset naučit rozmazávat pozadí :-) Děkuji ;-)

      Vymazat
  2. Ta vínová barva ti fakt sluší.Celou tě rozzářila.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hey :) I don't understand what you write about but I like the photos :) I'm following you - invite you to do so too :)

    http://restlessblonde.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Thank you. I´m going to write my posts in English soon! :) Yep, I´m following you to :)

      Vymazat