Black, white and purple...

Konečně mám hotový maturitní projekt! "New way of fashion" mi leží v písemné podobě vytištěný na stole a já se nemůžu dočkat prodlouženého víkendu. Už "jen" zbývá ho v dubnu obhájit před komisí.  Práce ale nekončí, teprve začíná...Zatím si ale užívám povinné četby k maturitě. Svůj čas teď trávím s "Deníkem Ann Frankové",  je to něco jedinečného a pro mě naprosto dech beroucího...Dnes jsem si přečetla odstavec, který Ann napsala 2. března 1944 a mě se tak strašně líbí, že toužím po tom ho tady mít. 










"Láska, co je láska? Myslím, že láska je něco, co se vlastně nedá zachytit slovy. Láska znamená někomu rozumět, mít ho rád. Sdílet s ním štěstí i neštěstí. A k tomu natrvalo patří i láska tělesná. Něco jsi s někým sdílela, něco dala a něco přijala. A jestli jsi pak vdaná nebo svobodná, jestli se ti narodí dítě nebo ne, jestli ztratíš čest, na ničem z toho nezáleží, jenom když víš, že po celý tvůj další život stojí vedle tebe někdo, kdo ti rozumí a o koho se s nikým nemusíš dělit!"
Annelies Marie Franková ( 12.červen 1929-březen 1945)


18 komentářů:

  1. Super outfit! Moc ti to sluší! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. I like your ring!

    let's follow each other in bloglovin and google+!

    am following u already!

    http://blogboudoir.blogspot.com

    http://www.bloglovin.com/en/blog/4597997

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj nini, mas moc pekny blog,sem tam na nej koukam :D denik anny frankove sem precetla za minuly vikend, také jednim dechem. Neskutecne!prenadherne psala. Drzim palce k maturite. Ida :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda že občas koukáš :) Děkuji Idy, snad ji zvládnu :)

      Vymazat
  4. Hi dear thank you for the lovely comment...sure we can follow each other...I love this outfit and your bijoux!!! Following you (#70), now its your turn =)ù
    kisses,
    vogue4breakfast.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky! Strašně se mi líbí tvoje košile a prstýnek! :)

    Facebook

    OdpovědětVymazat
  6. The shirt is great! I love the detail on he collar! :) Beautiful!


    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. You look gorgeous! This outfit is really stylish and elegant.
    I love that collection!!

    OdpovědětVymazat