Lost ring



Musím se s Vámi podělit o něco co se mi zrovna před chvilkou stalo...Ještě ale předtím: 
To byl tenkrát... konec Listopadu a jelikož jsem měla den blbec, zašla jsem si do HM koupit prsten. Zase moje další láska na první pohled. Necelý měsíc jsem byla zamilovaná a jeden večer jsme si s prstenem vyšli na rande. Ráno když jsem se ale probudila...byl pryč. Klišé zní: Hledala jsem opravdu všude! Celý dům jsem obrátila na ruby a vinila z toho všechny. Tak naše láska skončila. Celou dlouhou zimu jsem na něj myslela, no, neukázal se. Říkala jsem si, že přichází Jaro a já nemůžu čekat dál a...koupit si ten stejný nový...

To byl tenkrát...dnešek a venku už se začalo stmívat a já si řekla, že se podívám do skříně na jarní kabátky, jak po zimě vypadají, že je dám vyprat...Našla jsem jeden opravdu zajímavý, možná po mamce a rozhodla se ho trochu předělat, snad ho uvidíte v dalším outfitu. 
Pak jsem si vyzkoušela svůj trench cout, zapnula, zavázala a strčila si ruce do kapes. A v tom se to stalo. Ucítila jsem tam malou kovovou věcičku, první co mi prolítlo hlavou podle hmatu, bylo, že je to nějaká matice. Vytáhla jsem to a až se mi zatočila hlava! Ano, byl to on...A tak jsem na Jaře zase in love :D
Záhadou mi ovšem zůstává, jak se tam dostal? ...Já věděla, že ho najdu, až ho ale přestanu hledat. Je to tak se vším.
A co vy? Našli jste někdy něco co jste ztratili a už na to dávno zapomněli? :)


I have to share with you something what happened a few minutes ago. But even before.....in the end of November I have a bad day, so I went to H&M and bought this ring. My next love at first sight. Almost whole month I was in love and one evening we had a date. In the morning when I woke up....was gone! The cliche is: " I have looked for everywhere, really! I went through whole house and blamed everybody. So our love ended! During winter I thought about it and it didn't appear. I said: Spring is coming and i can't wait longer so I'll buy the same new!

But even before.....today... almost got dark and I said that i have to check out my spring jackets how they look after winter and wash it. I found very interesting one , maybe my mom wore it, I decided to remake it , hope you'll see it in my next outfit. Then i try my spring trench coat, turn the knobs and commit it and put my hands to pocket....and it happened! I felt some small metal thing, my first thought was that's some nut. I took it of my pocket and my head started to spin. Yes, it was my lost ring so i'm in love again
But the mystery is how it got to my trench coat? I know that i find it, when i stop to look for it! It's the same with everything!
And what about you? Have you found sometimes something what you have lost and have forgotten about it?






3 komentáře: