Black jacket

To jsem tak pocítila nutnou touhu po novém černém saku. Ne,že by tento kousek oblečení byl tak uplně k dostání takový, jaký já si ho já představuji...
Začala to ve Stradivarius...mají tam asi tři druhy barev, zvláštního střihu, který se mi ale nelíbil, protože vypadal až moc oversize a to já jsem zrovna nechtěla...Chtěla jsem jen klasické, černé sako. Při odchodu, kdy jsem si byla velmi nejista svým zrakem, jsem přece jen zahlédla další saka, asi ve čtyřech barvách, černé bylo samozřejmostí, ale chtěla jsem levnější...
Zamávala jsem své oblíbené vůni obchodu a šla dál, cesta následovala do Bershky, kde hned u vstupu se smálo černé sako, bylo z materiálu, který jsem chtěla- ten, co se "neochlupuje" tzn. nedělají se na něm žmolky, cenu mělo dobrou. Šla jsem dál, měli tam ještě další dva střihy černých sak, ovšem z "teplákového materiálu"´, celkem i teplé, ale cena za materiál na kterém budu mít za týden žmolky, se mi zdála vysoká. 
Takže rychlocesta pokračuje. Dalším cílem je Pull and Beer. Tam jsem ani nemusela chodit...u vstupu se mi do obličeje vysmály plavky. 
V New Yorkeru pro změnu ani černé sako neměli. Reserved mě zval dál, má sice zlevněné hezké šaty a moc pěkná barevná saka, do kterých možná investuji příště, ale jinak nic..žádné mě padnoucí černé sako..
Vrátila jsem se do Bershky, vzala si stále se na mě smějící  sako své obvyklé M-velikosti, ale byly mi krátké rukávy a vypadala jsem jak kdybych měla jít škubat slepice (...)
Takže jsem si vzala L a vypadá to nějak takto.
Černé sako...ten kousek oblečení, který by měla mít v šatníku každá žena, není tak úplně lehké sehnat. Když vám nesedne na první pohled- nekupujte ho. Pokud si teda nemyslíte, že ho přešijete k obrazu svému. Tentokrát to možná bude nějakou chvíli trvat, než z něj udělám svého favorita. A možná k tomu ani nikdy nedojde. Ale miluji ho pro jeho úžasnou podšívku..
A příště až budu hledat malé černé sáčko? Nakreslím si ho na papír, změřím si míry a zajdu za svou zručnou paní švadlenou, která ho ušije přesně podle mých představ...
Užijte si slunečnou sobotu! :) Nina








4 komentáře: