Vyhlášení Giveaway...

Než se dostaneme k podstatě článku, ještě přidávám pár fotek ze včerejška...
Tak jak je divné počasí venku, tak je divný i můj outfit...Ta zima mě už prostě nebaví, nemůžu se dočkat až bude teplo a budu se moci fotit kdekoliv, aniž bych zmrzla nebo vypadala hrozně..
Náhrdelník je tak trochu DIY. Je to původní popruh od kabelky. Jenže tu kabelku už nosit nemůžu, nikdy, takže jsem z ní popruh odpárala a z té kabelky taky možná něco vznikne.
Abych to objasnila...tu kabelku jsem měla vážně moc ráda, byla moc hezká a strašně dlouho jsem ji nosila. Má strašně zvláštní tvar, je taková menší. Světle béžová s hnědou v kombinaci se zlatým popruhem, to byla láska na první pohled. Měla jen jednu jedinou vadu na kráse...falešný LV monogram...kéž by to byla obyčejná kabelka bez toho monogramu, který z ní dělal kopii...
Já jsem ji nosila, protože se mi líbila, nebyla to klasická "stánková-vietnamcovská Louis Vuittonská kopie". Nebyla z Česka a nikde jsem tu takovou ani neviděla...Sama bych si ji nekoupila, už jen z důvodu že je to kopie, ale byl to dárek...
Teď s ní mám ale jiné úmysly, z obyčejné kopie udělám originál, ještě přesně nevím jak, ale nejspíš ji nějak zabarvím, aby klasický Vuittonský znak zmizel. No, nechejme se překvapit.
Kabelka na fotce je z Primarku, byl to můj anglický úlovek za 7 liber, na který jsem byla ták hrdá. Ale když už jsme u těch popruhů...nevydržel a vytrhl se z kabelky, takže jsem ji upravila a je zní teď spíš psaníčko.















Ale dost už řečí a jdeme k vyhlášení Giveaway! :)



Random vybral číslo 6, takže podle pořadí v komentářích psaníčko získává:



Takže výherkyni gratuluji a v nejbližší době jí napíši pro její adresu, abych mohla psaníčko odeslat.
A vy ostatní nesmutněte, již brzy vyhlásím další giveaway, tentokrát se můžete těšit na DIY límeček :)
Mějte pěkný víkend! Nina 

29 komentářů:

  1. Děkuji moc! :) První giveway, kterou jsem vyhrála a opravdu moc potěšila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Jsem moc ráda, že jsi potěšena :))

      Vymazat
  2. Ahoj, děkuji :) dobře, máš mě tam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit :) moc ti to sluší :)


    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hi Nina! Thanks for reaching out! I'd love to follow each other :)

    Love,Nyt
    www.bighairloudmouth.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Hi dear!
    Thanks for your comment on my blog and I would love to follow each other!! :)

    The Fashion Heels
    Facebook
    Bloglovin
    Twitter

    OdpovědětVymazat
  6. nice bag!!!

    Im following you and I'd appreciate if you do the same Dear!;)

    http;//jesuismonika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nina, ďakujem za návštevu na mojom blogu.
    Som Tvoja nová čitateľka. Teším sa na nové príspevky :).

    http://www.margifashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Great outfit! Really stylish! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you :) I would like to follow each other with GFC :)

      Vymazat
  9. oh wow, what a great post! kind of jealous about the bag!! ;>
    like your blog, enjoy reading it.
    wondering if you wanna follow each other?
    just let me know, best wishes and have a nice day,
    www.rot-schopf.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nice photo's!
    Like your blog!
    would love to follow each other!
    Just follow and leave a comment.
    I alway's follow back!!!
    xx chloechante.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. i like your blouse!
    :))

    http://otheroothero.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  12. thank you!! followed you back, dear!
    best wishes
    www.rot-schopf.com

    OdpovědětVymazat
  13. Hello Nina,
    I love your outfit, here I am following you back.
    xo
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. I love your bag and necklace!!
    Maybe you'd like to visit my blog too, and if you'd like we could follow each other :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Thank you so much for your sweet comment, hun!
    Your blog is awesome! I'd be really glad to follow you:) i hope u'll follow me back on bloglovin!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses

    www.hopethinkknow.com

    OdpovědětVymazat
  16. gratulujem a veľmi pekný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  17. Love your bag! Your blog is so great also, we are following you now via GFC!
    Feel free to follow us too:
    http://stylebythree.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. love the necklace and bag, dear!

    xoxo
    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to sluší!!! ta kabelka a košile jsou perfektní! A gratuluju výherci. :)

    OdpovědětVymazat