Old leather handbag




To jsem tak jeden den došla domů a uviděla mojí mamku jak ze skříně, kde se nachází snad všechno, vyhazuje do pytle nějaké věci...A pak jsem ji uviděla, stála na stole, kožená béžová kabelka úžasných tvarů. První mi blesklo hlavou, jestli mi ji snad někdo nekoupil...Vzala jsem ji do ruky a ozvalo se: "To vyhoď".Málem jsem z toho omdlela. Tuhle kabelku, chtěla vyhodit do odpadků! Jen když slyším babičku, kolik starých a přitom tak pěkných věcí ( které mimochodem v dnešní době  už prostě nepořídíte), bylo vyhozeno, rozdáno, zapomenuto, tak se mi chce až brečet.Naštěstí jsem tuhle krásku zachránila a je skvělé, že se do ní vleze zrcadlovka. Nakonec jsem zjistila, že patřila tetičce a je stará asi 25 let :) Věřili byste tomu? Bílý prstýnek je z HM a stál 20 Kč ve slevě,  takže jestli se Vám líbí, mají ho i v kombinaci se zlato-tyrkysovou a stříbrno-oranžovou. 

One day I come back home and saw my mom how she threw some things away ing bags from her wardrobe, where is almost everything. And then I saw it! Stood on a table, leather cream handbag of amazing shapes.The first thing I thought, if somebody bought it for me..I took it in hand and suddenly my mom said: "Throw it away!" I almost fainted. This handbag she wanted to throw to a bin! When I hear my granda, how many old but beautiful things ( by the way which you can´t buy nowadays), were threw away, distributed and forgotten, so I want to cry. Fortunately I saved this beauty handbag and even my camera can be in it!
In the end I found out that it belonged to my auntie and its 25 years old. Would you believe it?White ring is from H&M and it cost 20 crowns on sales, so if you like it its also in combination  with gold- turquoise and orange- silver!
















Blouse and jacket - Reserved, Necklase - I am, Ring and sunglasses- H&M