Beige and black


Zdravíčko. Jaký jste měli den? Dnes jsem dopsala poslední část státní maturitní zkoušky z angličtiny a jsem upřímně ráda, že to máme za sebou..jaké z toho máte pocity, maturanti?
Dnes jsem měla novou fotografku a skoro na každé fotce jsem se šíleně smála...(Slečna fotografka mi říkala, jaké mám dělat pózy..póza "jdeš na rande" je na čtvrté fotce).
Já vypadám šíleně, když se doopravdy směji! :D Přirovnala bych to k pštrosovi..
Konečně jsem našla své vysněné malé černé sako! Je to tohle na fotce, už jsem ho měla i v minulém příspěvku, akorát jsem se o tom zapomněla zmínit. Je z Reserved  Líbí se mi, že tam mají saka z dobrých materiálů za dobrou cenu. Šaty jsou původně z HM, ale něco jsem na nic přešila..Co se týče "Aladinek", tak to jsou nejpohodlnější balerýnky, jaké jsem kdy měla!

Hi. How was your day? Today I did my last written school-leaving exam in English and I'm honestly glad that's over. What's your feelings, students?
Today I had new photographer and and almost on every photo I madly laughed. (Miss photographer told me, which pose I should do..pose "going to date" is among photos.)
I look crazy when I smile" :D I would compare to ostrich...
Finally I found my dream blazer! It's on this photo, I had it in last post, but I forgot to mention it. It's from Reserved. I like about it that there are blazers made of good material. Dress is originally from HM, but I remake it a little. As for "aladdin's" it's the most comfortable ballerinas I've ever had.















Dress H&M, Leggings Stradivarius, Jacket Reserved, Shoes market, Necklase Stradivarius, Bracelet and rings H&M, Case LYDC London, Watch Yves Camani, 
Thanks to Lída