What´s new?


Zdravíčko! Dlouho jsem nepřidávala žádný příspěvek, připravovala jsem se na maturitu, která dopadla úspěšně a teď se hodlám blogu věnovat konečně pořádně :)
Prováděla jsem měnší průzkum , co se náhrdelníků a "jeansek" týče. A co se dá v Brně pořídit? 

Hello there! I didn´t write any post for a long time. I was getting ready to graduation which was successful!And now I am going to do on my blog well. :) I was doing some research necklaces in stores. And what can you buy in Brno? 



V H
&M mají jako vždy velký výběr, ale jsou mezi nimi i kousky, které vypadají celkem nekvalitně a za vysokou cenu, i když jsou vyrobené z levných materiálů. Ty nejhezčí se pohybují kolem 500 Kč. Tady jsou některé z nich. Tyto vypadají hezky, až na vsazené kamínky, které jsou u některých vypadané i v obchodě. Čistě zlaté vypadají docela kvalitně, paradoxně levnější než ty, které vypadají jako ze střelnice. 

In H&M stores is always large choice, but there's some clothes which look poor quality and have high price although it's made from cheap materials. The most beautiful ones cost around 500 crowns. There is some of them. These ones look nice but some of the inset stones which are fallen out even in shop. Bright gold ones look more quality and it's cheaper than ones which looks like from shooting range.


Vybrala bych si, ale rozhodla jsem se jít podívat i do obchodů, kde se běžně na bižuterii nedívám.  Reserved má taky dost pěkné kousky a za příjemnější ceny. Navíc tam jsou teď slevy.

I would chose some of them but I decided to go to another shops where I don't often look for fashion jewelry. In Reserved are nice ones and have more acceptable price and now there's sales!




V Lindexu jsem našla většinou dražší náhrdelníky, které vypadaly opravdu nekvalitně a když jsem vešla do prodejny, zalíbil se mi ten, co měla na sobě slečna prodavačka. Později jsem zjistila, že je ale z HM...Tady jsou některé z nich. 

In Lindex I mostly found more expensive necklaces which looks very poor quality and when I enter the store I liked the necklace which had the shop assistant. Lately, I found out that was from H&M ...There are some of them



Překvapil mě Pull and bear, kde jsem našla pěkné kousky za pěkné ceny a nakonec jsem si tam i jeden vybrala. 

I was surprised in Pull&Bear where I found beautiful ones which have good price and finally I chose one here.



 A tady je ten můj :)


Džínovou bundu jsem hledala asi ve všech obchodech po Brně. Nejvíc se mi líbila v Zaře, dokonce za stejné ceny jako všude jinde a opravdu hezké, ale pak jsem se už pro ni nevrátila, protože se mi nechtělo zpátky z Vaňkovky na Českou. Nakonec zvítězila Bershka, kde mají asi 6 druhů, kratší i delší, světlejší i tmavší. Pěkné mají i ve Stradivarius, ale jen s jasně stříbrnými knoflíky, taktéž v Pull and Bear, tam měly ale knoflíky tu barvu do zlatavě růžové a to se mi moc nelíbí. 

Denim jackets I looked for in every shop in Brno. I like the most a jacket from Zara which has even the same price like in other shops but finally I didn't come back for it.
the winner was Bershka because there is about six types: shorter or longer, lighter or darker. Nice jackets also have in Stradivarius but only with bright silver buttons. Also in Pull&Bear but there was jackets with gold-pink buttons and I don't like it.




16 komentářů:

  1. na náhrdelníky z hmka mám podobný názor ako ty. škoda tej kvality:/ ale ty si si vybrala veľmi pekný!
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  2. všechny ty náhrdelníky bych si ihned pořídila! kdybych teda měla tolik peněz :D
    a gratuluji k maturitě! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie náhrdelník <3 všetky by som pobrala :-D a bundička je fakt krásna ;-)

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Love the third necklace most.
    Let's stay in touch!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpovědětVymazat
  5. wow!! i need this!! i'm following you now!! i have a new post up if you have a sec, i'd love to know what you think! xx

    http://supposeishouldblog.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  6. Love the necklaces and denim jacket - great for summer!

    Jacquie
    Chicadvisor.blogspot.ca

    OdpovědětVymazat
  7. Love the first necklace.
    Following you on bloglovin.

    darlingsophie.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Love the bold necklaces!! Great for any occasion)

    OdpovědětVymazat
  9. It's great!
    Follow back:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Love the necklace Now following back Nina

    OdpovědětVymazat
  11. Hey there! Thank you for visiting! Yes, I would, I just followed you via GFC and Bloglovin, waiting for you to follow me back! Kisses, stay in touch!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    OdpovědětVymazat