Made for fashion show

           Tvrdí se, že raní ptáče dál doskáče, takže jsem si dnešní sobotu přivstala. Už mě budí sousedův kohout, se kterým stávám jen když jdu do školy. Jestli se někdy odstěhuju do města, tohle mi snad bude chybět...  Nejen, že jsem si dala zdravou snídani, ovoce a ovesnou kaši ( mňam), dokonce jsem se i donutila jít se proběhnou s Panem Pes. A hurá do práce, protože mě za nějaký ten pátek čeká vlastní fashion show, je na čase vytvořit i něco pro vás k zakoupení.
Límečkům jsem absolutně propadla, takže jich tak bude určitě hodně. Malé nakouknutí do mého ateliérku.



Musím zmínit, bez čeho se tyto dny absolutně neobejdu, protože je to skvělé a vy to určitě znáte. A jestli ne tak tady je...Stará dobrá vazelína na suchou pokožku. Já ji mám extra suchou a přestal mi pomáhat i Excipial, který jsem léta použivala. Zmastnil vše suché, ale pokožka pak byla vidět že je po něm mastná. Vazelinou se mažu pořád, rty i obličej nebo suchá místa mezi prsty a hned jak ji nanesu jen obličej trochu přejedu kapesníkem aby "vysál" mastnotu a suché šupinky kolem nosu jsou pryč.
Vazelína je teď vůbec pořád používaná, třeba na přehlídkách. Pro lesklý vzhled ji vyzážisté vklepávají na místo mezi rty a nosem, trochu na lícní kosti a bradu. Ale nejen na pokožce vám vazelína dobře poslouží. Jako starý dobrý trik proti roztřepeným konečkům mi ji poradila babička, stačí nanést na konečky vlasů jen trochu a hned vypadají zdravější a krásnější.
Taky ji používám na obočí, když je neposlušné a trčí kam nemá,na vysušené a popraskané rty, nebo poraněnou kůžičku kolem nehtů...
Myslím že tento pomocník se bude na zimu do kabelky obzvlášť hodit! :)


Přeji Vám pěkný sobotní den :) N.

Žádné komentáře:

Okomentovat