Get colder

Taky tak milujete podzimní procházení po městě? Máte červený nos a uši a nadáváte na výrobce makeupu, proč nevynaleznou něco, po čem prostě nezčervenáte, nákupní tašky se vám obrací ve větru a neohrabaně narážíte do lidí. Venku je vám zima, uvnitř horko...
A Vaňkovka ověšená zase těmi stejnými ozdobami a vy si říkáte - zase je to tady, musím našetřit peníze, musím začít nakupovat co nejdřív, co koupím babičce a co psovi? Panebože! A to jsem ještě ani nenapsala Ježíškovy!
Dárky, dárky, dárky. Letos je to poprvé, co ode mne Ježíšek dopis nedostane...Zkrátka, letos normálně nic nechci...Opravdu, mě ty Vánoce založené na dárkách přestaly bavit. Vždyť už jsem jich taky zažila 18...A ty 19. neřeknu nikomu ani slovíčko, co bych chtěla...A víte co? Já jsem vlastně zvědavá, co tedy dostanu...

A tak radši vyrážím do města v hnědém křiváku s kožíškěm, řešit otázku: " Příspějí nám brněnští sponzoři na náš projekt : 

"NEW WAY OF FASHION "?




Neclase: DIY, Bracelet: HM, 
 Photos by Moni
Picture by Jan..

So, bye and have a nice day!
N.







Žádné komentáře:

Okomentovat